Çalışan bir naneyseniz mutlaka almanız gerekebilir, ama evdeyseniz doğumu bekleyebilirsiniz. Pompa İçin sütün çok gelmesi şart değildir, esas az geldiği zamanlar, ya da bebeğin emmeyi bilmediği zamanlarda pompaya ihtiyaç duyabilirsiniz. Ama belki sütünüz güzel gelir ve bebeğiniz de güzel emer ve ihtiyacınız kalmayabilir, aniden ihtiyaç olursa her yerde satılıyor gider alırsınız ama işte şimdi indirim dalan bekleyebiliyoruz o zaman indirim bekleme şansı olmayacak