Melissabaran Merhaba arkadaslar, Dün hamile olduğumu öğrendim ve çok şaşkınım halen kendime gelemedim 😅 4-5 haftaligim galiba.. hic tecrubem yok🥲 bana neleri tavsiye edersiniz? Tesekkurler ❤️🤲🏻
Bubuseli Melissabaran canım doktora gitmelisin folik asit yazdır kendine bebeğin gelişimi için çok önemli
Cevirmenannee Melissabaran ahhh ahhh benimde ilk öğrendiğim gün dün gibiydi şimdi 37 haftalık oldum 🙈 rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin kuzum 🌸🐣
zeytinkiz Melissabaran hayırlı olsun benimde ilk ve şoktayım ilk aylar inanamıyordum şimdi anca anlıyorum hareketler ve karın şişkinliğinden 19+4 üm 🤭 bence önce doktora git tahlilleri yaptır ve onun sonucuna göre vücudunun neye ihtiyacı var ise doktor ilaç yazar zaten 🤗
yavrukelebekk Melissabaran hayırlı olsun Allah kucağınıza da almak nasip etsin 🥰 bitki çayı içmeyin salam sucuk sosis çiğ ya da az pişmiş yumurta yemeyin ve açık sütü kaynatmadan içmeyin. Ağrı kesici kullanmayın çok ihtiyacınız olursa parol kullanabilirsiniz. Hemen bi kadın doğum doktoruna gidip kan ve idrar değerlerinize baktırın. Size folik asit verecekler ihmal etmeyin 🌸 aklıma gelenler bunlar şimdilik