KkubraOz Ankara’da rahim filmi çektirenler hangi hastanede, doktorda, ne kadara çektirdiniz anestezili mi anestezisiz mi yazar mısınız?
Elbet-birgun-kavusacagiz KkubraOz ben devlette cektirmistim anestesizis. Bes saniye anca surdu acı anestezi almaya gerek yok bence
Zehraaa98 KkubraOz anestezi olmadan çektirdim keçirören medicalparkta 1300 dü o zaman 2 yıl oluyor acısına dayanırım dersen anestezi alma ama bır daha cekınsem anestezi alırım🤭
KkubraOz Zehraaa98 yaa benimde acı eşiğim düşük çok dayanıklı değilim. Koru hastanesini aradım anestezili 1250 dedi normal o zaman fiyatı şu an dimi
Zehraaa98 KkubraOz benım acı eşiğim yükseksma tüplerin tıkanıklık durumunuda göz onune al maddı acıdan sıkıntın yoksa anestezılı yaptır hic strese gırme 10 sn bır sey sürüyor ama baya sancılı bır sey dersen 10 sn dışımı sıkarım sen bılırısn
KkubraOz Aykem ne kadar fiyatı canım. Ya acı eşiğim yüksek değil açıkcası zorlanır mıyım diye korkuyorum
Aykem KkubraOz valla cnm doktor muane parası veriyorsun gittigin doktora bağlı 10 tlde ilaca veriyon ben ağustosta cektirdiydim belki fiyat değişmiştir birde hsg cekilen yerede 50 civarı vermiştim düşün. Abartı ağrımıyot ama yinede sizi bilemem
KkubraOz Aykem çok iyiymiş ga bikaç tane hastane aradım 1000 tlden ağız açıyorlar. Peki filmden sonra hamile kaldın mı sonrası nasıl oldu
Aykem KkubraOz ben ilj ay denedim olmadı. Sonrasında bıraktım 2 ay sonra korona oldum. Dokturum en az bir ay geçmesini bekle dedi. Sonra babam korona oldu . Derken böyle böyle yapmadım. Bu ay bakalım degerlendirdim ovülasyonla kısmet
KkubraOz Zehraaa98 bende aynı şeyi düşünüyorum sonrasında da ağrı yaşayan olmuş. Peki filminizde sıkıntı çıktımı siz ne için çektirmiştiniz ve hamile kaldınız mı filmden sonra
Zehraaa98 KkubraOz doktorum nolur nolmaz dıye ıstemıştı tüpler acıktı bı sıkıntı cıkmadı sonrasında yıne hamıle kalamdım 8 ay once tüp bebekle hamıle kaldım 31 haftalıgız