Kocaesr Merhaba herkese bebeğim için nevresim takımı alacağım şuan e bebekte indirim var 45 liraya kadar düşmüş e bebegin nevresim takımıni kullananlar var mı memnunlar mi merak ediyorum
Morvy Kocaesr 45 lira baya iyiymiş ama henüz yorganımız yok acaba yorgan ve nevresim standartmı oluyor🤔
midekoruyucu Kocaesr ay kız bende bime geldi ucuzmuş kaçırmiyim dedim de erkenden gidip aldıydım 45 iyiymiş linki var mı bi bakim ben de 😍
Aysekrcy Kocaesr ben iki tane aldım daha kullanmadım ama kalitesi çok güzel lastikli çarşaflardanda aldım oda çok iyi
Kocaesr ilkannelikkk Evet mutlaka bakın demin aldım bir tane kumaşı iyi görünüyordu ama beğenmezsem iade ederim diye düşündüm çoğu takım 45 liraya düşmüş
BirMuallime Morvy canım ben karacadan set aldım yorgan yastık nevresim seti. bimden de bimtakım nevresim aldım ölçüleri aynıydı.
Kocaesr midekoruyucu https://www.e-bebek.com/little-dreams-kus-nevresim-takimi-p-20kltlunev008-0021/ bu e bebekteki ben bu takımı aldım hem erkek hem kıza olur diye düşünerek
Minigim-ben midekoruyucu ben de aylar önce bimden 60 TL ye almıştım.Pakette 2 yastik kılıfı bir çarşaf bir nevresim var. Gecen haftalarda yıkadım utuledim, kumaşı baskısı iyi çıktı cok şükür 🤲
Kocaesr midekoruyucu eve gelince baktım kumaşı güzel görünüyor yüzde yüz pamuk zaten umarım iyidir fiyatının ucuz olması kafa karıştırıyor 😂
Aysenurr123 BirMuallime bende oradan aldım 200 TL ve üzeri alışverişe 30tl indirim de oluyordu 150 lira çantalı nevresim yorgan yastık setini aldım ek olarak o dönemde Bi nevresim takımı 60 tlye düşmüştü onu da sepete ekledim sonuç olarak 2 nevresim takımı ve yorgan yastık ve çantasına 180 TL ödemiş oldum 😊
esinaltintaas Kocaesr Canım ben 2 takım aldım indirimden henüz kullanmadım ama malı ve renkleri çok güzel ben çok beğendim
_Masal_ Ben karacadan aldım bakmak isterseniz 130 tldi. İçinde yorganı yastığı nevresim takımı ve çanta var bebek bakım çantası olarak bile kullanılabilir. Stoğu kalmamış ama yine gelir büyük ihtimal
Dua35 Kocaesr merhaba bende sipariş verdim ebebekten kuşlu olan nevresimden 😍henüz gelmedi ama iyi olacağını düşünüyorum
Hemsireanne1 Kocaesr ben e bebekten indirimden 39 TL’ye almıştım şubatta daha kullanmadık yıkadım ütüledim dokusu çok güzel bence alın hiç öyle yüksek fiyatlar vermeye gerek yok desenleride çok tatlı muhtemelen aynı nevresim takımlarıdır☺️