metehaninannesiii Bende de 1 ay cekiyorum ama ölüyorum 😃😂5 haftalık başlıyor 9 gibi bitiyor şükür 🤲🏻yoksa bi deri bi kemik kalırdım herhalde 🤭🤭Bulantı olmaması hamileliginizin güzel ilerlemesine katkı sağlıyor aslında ben 3 haftadır hamile olmanın tadını çıkarıyorum 🤭🤭🤗❤❤