ozge-93 Selam doğuma girerken test yapılıyormuş pozitif çıkarsa özel hastanede doğum yapılamıyormus sanırım doğrumu
Eligulu ozge-93 ne alâka ben hiç duymadım özel olmasa devlette olmaz bence yanlıştır doktorunu ara sor bence
Cansu-13 ozge-93 evet benim gitiğim hastane hem anneden hem de refaktçıdan istedi 4 haftam kaldı o yüzden çok dikkat ediyorum
Taze_gebe ozge-93 özelde bana da öyle dediler ee dedim aniden su geldi dur testini mi bekleyelim diceksiniz yok dediker size koronalı önlemi alıcaz😂 refakatçim de testi neg göstermeden giremezmiş planlı sezeryan olursa testi iki gün önce verip yapılır ama diğerini bilemiyorum şaşkınım doğrusu
ozge-93 ozge-93 bugun kuzenım doğum yaptı Bursa jimer de olacaktı fakülte ye yollamışlar valla kabul etmemıs özel hastane 😪
Taze_gebe Pambix mantıklı onu demediler bana ama ani doğum olursa reddetmiyo demekki bunu anladım 🤷♀️
GamzeGoktas Evet bende doğum paketi satın aldım, sözleşmede eğer test positif çıkarsa o hastanede doğum gerçekleşemiyor diye yazıyor 🤭
ozge-93 Taze_gebe hastaneden hastaneye degısıyor sanırım Bursa da benım hastanem kabul edıyormus ama bugun kuzenım doğum yaptı kontrollarımı oldugu özel hastane kabul etmemıs malesef
Merve1455 Evet bizim Bi tanıdıkta son hafta korona oldu baştan beri özele gidiyordu ve özel hastane almadı devlette doğum yaptı.