Kızlar merhaba benim bir kimyasal bir dış gebeliğim oldu hiç yaşayan çocuğum yok rahim filmi çekindim bu ay doktorum eğer hamile kalmazsan adetin 2 yada 3 günü gel tedavi başlayalım dedi ne yapıyor acaba yumurtaların durumuna mı bakılacak kandan mı bakılacak bilgisi olan var mı bu arada dış gebelik geçireli 3 ay oldu