[silindi] kaç kere yaptım kan testi dahil hiç çıkmadı en son doktora gittim söktürücü almaya doktorum rahim ağzım çok kalınlaştığo için şüphelendi gebelikten duphaston diye ilaç verdi bebek varsa tutsun yoksa adet söksün dedi öyle bir ilaçmış ondan sonra bile testim negatifti 2-3 gün sonra pozitifi gördük 😂😂😂