fatmArslan06 Kizlar 23 haftalık +2 günlgum ama bana ne boy ne kilo söylendi neden demiyorlar boyunu devlette yaptırdım
nurdane3504 fatmArslan06 ben özelde yaptırdım doktor söylemişti bide kağıtta da ayı baş ölçüsü falan kilosu hepsi yazıyordu neden söylemediler ki