Emsal-72 Arkadaşlar detaylı ultrasyona girdim sonuçlar iyi ama bebeğimin bi böbreğinde genişleme varmış ama doktor anne karnındaki Sudan dedi bu durum rastladığımız bi durum bişey olmaz defi sizde oldumu öyle bi durum acaba 🙏