Merhaba 13+5 im iki seferdir ikili testi yaptiramiyorum.Bebek kendini göstermiyomus pozisyonu Uygun değilmiş bugün gittim yine aynı çok şükür büyümüş eskisinden daha farklı görüntüsü var ama hala dümdüz yatiyo doktor tak tak tak vurdu bile karnıma kipirdasin diye yok çok tembel galiba çikolata yiyip pazartesi gel dedi başına böyle bişey gelen varmı çocuğumda sorun yoktur dimi 😳