DiplomaliEvHanimi 25 Aralık 2020 cuma 18.56 ❤️ Zeynebimle merhaba demeye geldim. Uzunca hikaye yazmak yerine merak ettiklerinizi sorun diye bir selam vereyim dedim 🥰
midekoruyucu DiplomaliEvHanimi merak ettiğim acaba bebişinin o tombik yanaklarını sıkıp ısırabilir miyim 😍 maşallah çok tatlı çooookkk ❤️ Rabbim nazarlardan korusun 🧿
Elbet-birgun-kavusacagiz DiplomaliEvHanimi ayy tipe bakk masallah 🤩şu cikan gidistan bi öp annesu benim yerime 🤭rabbim nazarlardan korusun🥰🥰
Esraakk Ben şeyi merak ediyorum :) yanında kimse olmasa doğduğu günden itibaren bebeğe tek bakılabilir mi yani illa biri mi olmalı benek bakımı aşırı mı zor
DiplomaliEvHanimi Esraakk lohusa pisikolojisini agir gecirenlerdenim ben yaninda biri olmalo bence , en azinda ilk 1 ay Ben daha yeni alismaya basladim ama sanki kirk yillik anne gibiyim hayatmda alt değiştirmedim ben cunku
Kubra-01 DiplomaliEvHanimi merhabalar suni sancı aldığınızda açılmanız var mıydı benim de 40+2de suniyle olacak meraklıyım
DiplomaliEvHanimi Kubra-01 2 cm acilmam vardi saat 11 de aldim aksam 18.56 da dogum yaptim Ama benim acilmam ,saat 3 e kadar ayni kaldi ondan sonra hizlandi
Kubra-01 Kubra-01 hiç açılma olmadan da başlayabiliyor diyorlar da benim açılmam yok malesef düzenli sancım da yok çok zor muydu
DiplomaliEvHanimi Kubra-01 son 3 saat cok zorlandim odoktorum sagolsun geldi saat basi alttan tetikledi
DiplomaliEvHanimi MerveKaya38 askeri personel indirimi ile 2650 normlde 3000 mis yilbasindan sonra yenilesmis galiba fiyatlari birdaha Gönül erkan
MerveKaya38 DiplomaliEvHanimi bende asker esiyimde doğuda görev yapıyoruz anneme geldim doguma kadr kalcam Dr bulamadim kan pıhtılaşmam var iğne kullanıyorum anlayan Dr istyorum bi bakım Dr a teşekkür ederim canm