hanmlar benim plt değerim yani kan pıhtılaşma değerim git gide düşüyor her tahlilde dahada düşük çıkıyo beni kadın doğum doktorum dahiliye ye yönlendirdi ama çevremde duyanlar hematolijiye gitmen gerek diyo kana hematoloji bölümü bakıyo biliyorum ama doktor neden neden dahiliye ye yönlendirdi ozaman böyle bi durumla karşılaşan var mı plt düşüklüğü kan pıhtılaşma sorunu yaşayan var mı aranızda