Arkadaşlar iyi günler hepinizeeee🥰 Biraz önce doktordan geldik kilosu 1034 cıktı 26+4deyiz de normal mi şeker mi var bilemedim kan istedi ac gitmediğim için yarına kaldı ama içime bisey oturdu acaba diye Bide haftası 27+5 ile uyumlu deyince iyice kafam karıştı varmı bilgisi olan 🙄