Kızlar daha öncese sormuştum ama tekrar soruyorum içim rahat etmiyor birtürlü 18+2 olduk bugün ikinci gebeliğim bebek hareketlerini hissedemiyorum iki hafta kontrolümüz vardı herhangi bir sorun yoktu herşey yolundaydı sizler ikinci gebelikte ne zaman hissettiniz