Şeker yüklemesi kaçıncı haftaya kadar yapılıyor ? Şuan tam 28 im salı gününe randevu aldım 28+4 bir sorun olur mu acaba ? Açlık tokluk olcmustum evde normal çıktı sonuçları doktora atıyorum dahiliye seni yönlendirir diyor bana çok sinir oldum hem evde açlık tokluk bak sonucu bana at diyor hemde atıyorum ilgilenmiyor gecistiriyor. İki defa sordum yükleme yaptırayım mi yani diye ikisinde de aynı cevabı veriyor bana. Bende salı günü gideceğim ilk gebelikte yaptırmadım nasıl oluyordu birde içeceği içip her saat başı iki kez mi kan vereceğiz ?