oglumubekliyorumm evet canım ben mesela gebe kalmadan önce çivi batmıştı bir doz olmuştum ,sonra 21. Haftada hamileyken bir doz daha oldum,aile hekimliğindeki ebe daha önce vurulduğun için tek doz yeter dedi,ben doktoruma soyledim kesinlikle olmaz bir doz daha mutlaka vurulman lazım ,benim bu şekilde söylediğimi söyleyerek aile hekimliğiyle konuşun demişti.