Akdgnayca bende pazartedi günü 37 haftalık sezeryan doğum yaptım benim bebeğimde de solunum sıkıntısı vardı hemen yoğun bakıma aldılar 😔 bende idrar yolu enfeksiyonu vardı o geçmiş büyük ihtimalle. Rabbim tez zamanda bizim gibi olan herkese kavuşmayı nasip etsin çok zor çook 😔