Busrozbek Korona olduğumu bilmeden tetenoz aşısı yaptırmış olabilirim bunun bir zararı olur mu heryerde aradım bulamadım ? Doktorada sorucam fakat yoğun oldugu ıcın gorusemedım
iremakn1- Geçen burada bununşa ilgili bi yazı okudum vücut antikor ürettiği için önerilmiyormuş heralde
Busrozbek iremakn1- nasıl yani bende belirti yoktu aşı oldugumda 3gun sonra hafif baş ağrısı başladı yani zararlımı bebeğe
iremakn1- Busrozbek tam olarak ben de bilmiyorum ama doktorunuza danışmakta fayda var en azından içiniz rahatlar
Busrozbek Hamileadayibiranne test yaptırdım pozitifim arkadaşlar zaten sadece aşı oldugumda hıcbırseyım yoktu 3gun sonra başladı bende ozaman acaba pozitif olabılırmıyım pozitifsem sıkıntı olurmu diye bılgısı olan varmı dıye sordum
Hamileadayibiranne Busrozbek çok geçmiş olsun böyle bir şey duymadım okumadım yanlış bilgi vermek istemem 🙏