metehaninannesiii Mom850 olur canim da doktorlar sabah ilk idrarla yapın diyorlar birde adetiniz en az 4 gun gecsin diyorlar ama yapmak istersen yap yani
Mom850 metehaninannesiii normal de 3 gün kaldı ama adetim düzensiz geçen ay ilk kez düzenli oldu. Yani şuan yapsam çıkar değil mi varsa
gamze1126 Mom850 ben adetimden 3 gün önce yapmıştım net çıkmıştı kıpkırmızı. ve aksam uzeri yapmıştım 4. tuvalete çıkışımdı
Semiha_ Mom850 ben adetime 5 gün kala erken gebelik testi yaparak öğrendim akşam saat 6 da varsa zaten çıkıyor genellikle şuan 5 haftalık hamileyim
metehaninannesiii Mom850 çıkmaya da bilir bebegim çıkada bilir eğer mesele geç döllenme olduysa yani bebek olsa bile testte çıkmayabilir geç döllenme olduğu için
MeltemGl Merhaba bende adetime 4 gün önce erken gebelik testi yapmıştım çıkmıştı, ancak düzensizlik varsa çıkmasa bile daha sonra tekrarlamanızı öneririm