babymom16 ben 5-6 çeşit emzik almıştım. Hangisini tutarsa. Avent ,chicconun damaklı, nuk, wee baby vs. Ama yapısı farklı olsun alırken. Biberon avent kullandım. Hala da devam ediyorum memnunum. Hiç bir zarar görmedi.2 yıldır. Başlık kısmını değiştirdim ama asıl biberon taş gibi 😃