Merhaba bu arabayı kullanıp memnun kalan var mı acaba ilk hamileliğim ve travel sistem alacaktım ki son anda vazgectim chicco lite way almaya karar verdim ağustos ayında doğum kış boyu hep evde olucaz arada dışarı çıkartır hava aliriz diye düşünüyorum bebeğimi bir de bebek arabası illa ki lazım sizin fikrinizi almak istedim