Bugun doktor kontrolm vardı bebek tedavısi için alttn muaynede doktor günüm geçip geçmedigini sordu adetimde 12 nisanda bitmişti bende yok dedigimde rahimde bi sıvı oldugunu gördü şuanlık bekliyelim diger ay da olursa tedaviye başlarız dedi. Sebebini söylemedi suanlık bişey yok dedi böyle bişey olan varmı neden olur acaba yada ilşkiden 4 gün sonra alltan hamilelk belli olrmu ki