Melikesiiiiii 32 haftalık hamileyim bu gün baş ağrısı ve bebeğimin çok fazla toplanmasıyla hastaneye gittim nts ye girdim sancı çıktı serum verdi tekrar nts istedi yine sancı çıktı erken doğum önleyici iğne verdi yarın yine gel nts den bakalım dedi açılman var mı ona da bakalım dedi bol bol dua eder misiniz bana ☹😔