Hayırlı sabahlar hanımlar. Ben geçen sene dolgu yaptırdım. Geçenlerde kraker yerken dişimden ses geldi. O zaman şehir dışında olduğum için hastaneye de gidemedim. Bi kaç gün sonra dişimin yarısı kökünden çıktı. Dünde dolgu düştü. Şimdi yarım dişle kaldım😅 hastanelerde randevu yok. Erken gitsem sıra verirler mi. Yada bildiğiniz uygun özel doktor var mı.