Arkadaşlar 25+4 haftadayım normalde bebeğim çok hareketliydi ama şu iki gündür hareketleri azaldı çok korkuyorum normal midir ? Hiç yok diyemem sadece çok az minik minik sanki ilk haftalarda oynadığı gibi.. bugün hastaneye gidicem inşallah bşsey çıkmaz