Blablabla 2areninannesi 25. Haftadayım hala hissetmiyorum. Kilolu hamile kaldım doktorum normal dedi. Üzülüyorum ara ara ama yapacak bi şey yok. Vakti gelince hissederim sanırım.
Tuba_19 2areninannesi ilk hamilelikte anneler çok hissetmiyormuş ikinci hamileliklerinde daha gazla hissederlermiş
Esraakk Ben 18+6 dayım hissetmeye başladım 😊 hissttiğimi de ultrasonda bacağını kaldırdı ben karnıöda hissettim ordan anladım onun hareketi olduğunu :) çok hafif bşy
Esraakk 2areninannesi Yok ondan azcık daha belirgin ayaktayken fln hissetmiyorum sırt üstü yatınca hissediyorum şuan daha :) ama günde bir iki kere
2areninannesi Tuba_19 hemşire ilk gebelik oldugu için 20.haftadan itibaren hissedersiniz dedi ama bazı gebeler daha erken hissedince insan tedirgin oluyo kendi için
Lulemom Ben 20. Haftamda hissetmeye başladım. 21+3 deyim hala süreklilik yok hareketlerde. Arada ben burdayım der gibi hareket ediyo
Lulemom 2areninannesi bana 17 den beri yat dinlen hissedersin diyodu. 19 da gittim en son artık bu haftadan sonra hissetmen gerek diyodu. Bi hafta sonra hissetmeye başladım. Randevum pazartesi günü. Sanırım normaldir sormadım henüz ptesi sorucam.
Maria9 Haftadan önce hissetme bekleme demişti doktor ama 18. Haftanın içinde hissettim hemde çok net şekilde.
Znrr 2areninannesi 14. Haftamda kalp atışı gibi pıtpıt hissettim. Kas seyirmesi gibi kasığımda seyirme oluyordu. 17 haftalığız hala öyle hissediyorum.