BNNRTNCKLC şimdi doktordan geliyorum. Benim de 6 7 haftadır fazla çıkıyor suyum. Şeker yükleme yaptırdım doktor biraz üst sınıra yakın yemene dikkat et dedi. Hatta bunu kafama takıp 2 3 farklı doktora daha gittim internetten araştırınca korktum 🙈 şimdiki doktorum da biraz fazla ama hiç önemli değil tatlı yemişsindir bişey olmaz bebek gayet normal, haftasıyla uyumlu dedi. Ben de risklerini sordum, korktuğumu da söyledim. Öyle erken doğum, ani bebek ölümü vs yazıyor her yerde. Bu dediğin riskler tüm hamilelikte var. Şu an takipli suyu fazla olan çok hastamız var hiçbirinde bu dediğin riskler yok normal doğum zamanını bekliyorlar dedi.
Karnımda sertleşme oluyordu bunu söyleyince su fazla olduğu için daha çok gerilebiliyor, yürüyüş yapmanı tavsiye ederim vs dedi. Doktor bu şekilde yaklaştığı için açıkçası içim çok rahatladı. Yediklerime de dikkat ediyorum ama tatlıyı tamamen sıfırlayamadım maalesef. Bu şekilde devam ederse hiçbir sorun yaratmayacağını duydum, içim rahatladı. Tabiki yemek düzenine dikkat ederim yine de ama internette yazıldığı gibi değilmiş merak etmeyin.