sclzn Taze_gebe bende kullanıyorum bakalım nolacak 😞 aslında o kreme de cok iyi diyorlar demek ki naparsak yapalım olacagı varsa oluyor 😊
Sonay-34 Taze_gebe ama aktarlardaki falan katkılıymıs hakiki kantaron yaprağından yapmak gerekiyor mıus
Taze_gebe sclzn ay valla evet insanlar bebek sahibi olmak için ne acılar çekiyo çatlasın ne olacak diyorum☺️