Mymom_61 Kızlar bebeğimin kafası 3.5 hafta önde nerdeyse 36 haftalık hamileyim kafası 39 siniiri geçmiş biraz doktor yapısal dedi ama benim moral.cok bozuldu nette yazılanları okuyunca böyle bir durumda doğum yapan var mı ? Ve bebeğin de sorun olan lütfen
Kubb77 Mymom_61 benim oğlumda hamileliğim boyunca önde gitti kafa ölçüsü. Doğduktan sonra kafa ultrasyonu fln cektıler buyuk die ama bısey cıkmadı cok sukur yapısal cıktı yani 🙂korkma hemen
Denizss Mymom_61 Benim oğlumun da öyle kafa yapısı hep daha önde eşimin biraz kafa yapısı büyük doktor yapısal babaya benziyor dedi :))) Sağlıkla gelsinlerde o fark illa ki kapanacak zaten her bebeğin kafası bi tık büyük olur vücut gelişimi daha sonra eşitliyor.Üzülme yeter ki sağlıkla gelsin 🙏
Sam3d Mymom_61 ayni seyi yasadim hic birseyde olmadi şükür bos bosuna stres yasadim bence moralbi bozma banada genetik dediler oylede oldu buydukce kafasda kuculyor😀
Mymom_61 Kubb77 öyle ama ne bilim üç buçuk neredeyse dört hafta büyük olunca insan tedirgin oluyor normal doğum için sıkıntı galiba bu durum
Mymom_61 Kubb77 kaç hafta ama önde gitti bir iki hafta normal ben gidiyorum iki haftada bir artıyor:/ son ikidir bir daha ki gidişime 40 olur artık
Mymom_61 Sam3d inşallah canım doktor güldü hatta bu çocukların kafası niye hep böyle büyük diye 🙈 ama bedenine oranla işte bayağı haftası önde gidince moralik bozuldu ama bir şey olsa ultrasonda görüyormuş öyle bir durum olsa doktor da belirtildi zaten hala normak doğum diyor ama ya gel bir bakalım dedi alttan muayene edecek
Kubb77 Mymom_61 yani evet normalde 10 cm acılma oluomus en da fazla benım doğum zamanı 10 kusurdu kafa çapı.. O yuzde sezeryan oldum