teachervera mesafe uzaksa en yakın yere gitmekte fayda var ben 2 gün önce yaptırdım Aç karnına gidiyor insan. acıkıyor başı dönüyor bazen. ben 9 da gittim hastaneye 12 ye kadar filan bir şey Yememe icmeme izin verilmedi eve kendimi zor attım açlıktan 😂