Merhaba hanımlar bız 24. Haftaya gırdık çok şükür astımdan dolayı az bısı nefes darlıgı bırde gobek delıgımın sag yan kısmı gerım gerım gerılıyır sanırım buyuyor ordan fenada acısı var ama herseye deger 😍 sizdede oluyormuydu bızım dukkanlar yıne kapandı çalışan hamişde eve kapandı şimdilik bende bunlar var sizler ne yapıyorsunuz