sena1608 benimde bebeğim en başından beri asagidaydi canım , 32. Haftada doktorum yatmami ayakta fazla durmamami kendimi yormamami söyledi. Ben hep yattım dikkat ettim egilmedim bişey kaldirmadim şimdi 38 haftalık hamileyim p.tesi günü doğumum var nasipse ☺️ sorunsuz geldik bu güne çok şükür. Dikkat et hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle