Kbra7123 13+6 haftalik gebeyim doktorum erkeğe benziyor,ama daha kesin birşey diyemeyiz dedi…ne diyorsunuz kız olabilir mi 16 haftayı bekliycez
Meless Kbra7123 12haftalıkken erkek, 13te kıza benziyor dedi. Net sonuç için 16.haftada gel dedi. Salı gitcez inşallah.
Ayceycev Kbra7123 valla geçen hafta %90 kız dedi bi doktor, bugün başka doktor %90 erkek ama net değil dedi 😂
milla-s Kbra7123 bana ilk gittiğimde sol yumurtalıktan yumurtlamışsın erkek olabilir demişti. Sonra 11 ve 12. haftalarda kıza benziyor dedi iki doktorum da. Şimdi 15+4′teyiz, iki doktorum da erkek dedi.
yarenyucel Kbra7123 14 haftadan 19a kadar kız dendi hep detaylıya girdim 21 civarı erkek çıktı bebeğimin cinsiyeti değişebiliyor yani 😊
Emirle yarenyucel detaylıda da kız mı denmişti kesin. Bnmde 15 de erkeğe bnztti 18 de kız dedi ama arksı dönüktü kesin kız demedi merk ettm detaylıda da yanılma oluyo mu yani
yarenyucel Emirle yok detaylıda erkek olduğunu öğrendik tamamen detaylıda yanılma payı 0 gibi birşey zaten gösteriyorlar sana, ondan önce ki ultrasonlarda hep kız denmişti
yarenyucel Hulya_emir tam göremediler hiç bi zaman çok göstermiyor ama kız bu bebek kesin dediler hep canım
Fehimeesgi27 Banada 21 haftalıkken yüzde seksen kız dedi devlet hastanesi sizce değişebilir mi böyle olan varmi
Ruyasusam Kbra7123 21.haftaya kadar çok büyük ihtimalle kiz diyordu doktorum 22. Haftada erkek bebis olduğunu öğrendik. Emin olamadım hatta detaylıyı bekledim erkek olduğu netleşti 😊
mavisevdasi Kbra7123 benim doktor o hafta kesin erkek dedi şuan 5 aylık ve kız olduğunu öğrendim erkenden söylenenleri ciddiye almayın bence cinsiyet partisi yapmıştık doktora güvenip 🤦🏻♀️