Oktay
Sıra bende 🙋🏻♀️
Evliliğimi heyecanı geçmeden bebeğimin heyecanı başlamıştı , evlendim 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim , şaşkındım korkuyordum hazır değildim , hamileliğimin ilk 3 ayı çoğunuz gibi bulantılı zorlu geçti , hiç bitmeyecek sandığım o günler o kadar hızlı gecti ki ... Ama benim bebegim gelmek istemiyordu 38 e girdik Yok , 39 a girdik Yok 40 a girdik Yok :) ben hem sabırsızlıkla bekliyorum hemde korkuyordum ,bende sizler gibi defalarca dogum hikayesi okudum ama anladım ki herkesin acı esigi farklı , bazi hikayelerde cok kolay yaziyorken bazıları cok zordu ... benimde kafamda olan ya zorlu olandı 😔 artık bekleyecek gün kalmamıştı 40+7. Günümde devlet hastanesine gittim bebeğimin kilosunu 4.200 olarak ölçtükleri icin normal doğum fikirleri biraz değişti ama devlet hastanesi iste önce normal dogum deneyecek sonra en son ihtimal sezeryan yapacak ! Neyse yatış verildi doğumhaneye çık dediler ,Aman Allahım gördüklerim yaşadıklarım yazsam buralara sığmaz , küçücük bir odaya 4 kadını koymuşlar biri yerde yatıyor biri yatak tekmeliyor biri saçlarını yoluyor , içerde normal birinin bile durması mümkün değil , bembeyaz olmustum tansiyonum düşmüştü ,Hemsire’nin sorularına cevap veriyorum ama kendimde değilim , imza attım sonra eşimden imza istediler içeri aldılar eşimi , onu görür görmez sarılıp ağlamaya başladım beni hiç öyle görmemişti ,hemşirelere imza atmayacağını damar yolunu çıkarmalarını söyledi ve beni alıp ordan hemen özel bir hastaneye götürdü ,zaten sezeryan olacaktım orda o psikoloji ile olamazdım , 9 ay içinde topladığım o cesaret saniyede Yok oldu ! Gittiğimiz hastanede herşey cok güzeldi ama ben hala titriyordum ,hastanede ki kadınlar sürekli gözümün önüne geliyordu, sonra 1 saat içinde bebeğime kavuştum ,hiçbir sıkıntı yaşamadım 24 saat sonra çıkışım yapıldı evime geldim herşey cok güzeldi , kendinizi hiçbirşey icin şartlamayın...Herşey olacağına varır belki bu kadar şanslı olmayabilirdim ,Allah yanınızda olsun 🙏🏻 Hepinizi Allah kurtarsın Melek anneler 👼🏻