Arkadaşlar dün gece itibari ile 10 günüm doldu bugün 11. Gün gidip test yapıp negatif alırsam akşam koşa koşa çocuklarımı görmeye gidicem öksürük balgam devam ediyor pozitif alırım diye çok korkuyorum ama bi kaç gün daha ya negatifse diye bekleyemem çocuklarımı görmeden
şikayetleri devam edip te negatif alan var mı 😔😔