meleginannesi33 Ben keseyi 5. Kalp atışını 7. Haftada duydum sanki erken değil mi bunlar için sizler kaçıncı haftada duydunuz ?
Babyyurtseven1- Ben de keseyi 4. Kalp atışını 6. Haftada duydum canım gayet normal. Allah sağlıklı,hayırlı evlat nasip etsin hepimize inşallah