Krizantem_ siz daha bilirsiniz, mutlaka doktorunuza da sormuşsunuzdur. D vitamini yağda erir. Suya kattığınızda içinde çözünmez, bardak kenarında kalabilir, tamamını alamayamayabilirsiniz. Renksiz olduğu için kalıntıyı da farkedemezsiniz. Nacizane bi fikir.