Günaydın bu gönderiyi gören herkese. Doktorum bugün çatlatma iğnesi için geleceksiniz dedi fakat bugün izin günüymüş. Ulaşamıyorum hiçbir şekilde. Özel hastane zaten. Başka doktora randevu mu alacağım kim yapıyor bu iğneyi? 9-12 arası gelin dedi saat dilimi olarak 🙏🙏