37+2 haftalığım dün geceden beri kaldıklarımda adet sancısı gibi bi ağrım var öyle gelip geçici bisey değil uyutmadı değil bi kaç saat uyuyabildim ama uyandığımda aynı ağrıyla uyandım. Arada yalancı sancılarım oluyordu ama bu farklı geldi ikinci gebeliğim olduğu için ayırt edebiliyorum aslında ama hiç böyle bir ağrıya denk gelmemiştim. Sizce doğum sancıların başlangıcı olabilir mi?