Papatyadelisi hiç kendini üzme. Ben 36. Haftamdayım, erken doğum riskim var, serklajım var ama gelen bebek yok. 😁 Hatta 30. Haftada kanala bile girdi. 😁
En başından beri bebeğim baş geliş ve karnım büyümeye başladığından beri karnım çok aşağıda. 🤷🏻♀️
Herkeste görüyor. Kendi doktorumdan, sağlık ocağındaki hemşireye kadar. Herkes karnın çok aşağıda diyor. 😊
Bende hep öyle idi, hemen çıkmak istiyor diyorum. 🤷🏻♀️
Hiç sallamıyorum, moralimi bozmuyorum 💋