Meryem64 Kasığında fıtık şişliği olan arkadaşlar, hamilelik süreciniz nasıl geçti? Herhangi bir sıkıntı oluyor mu ?
MinikMaya Meryem64 26. Haftaya girdik. Bu zamana kadar buyuk sıkıntı yasamadim. Sadece fazla yurudugumde fitik olan taraftaki bacagimda agri oluyor. Bir de yatarken hapsurdugumda fitikta bi zonklama oluyor ama cabuk geciyor