Tyy doktorun bunu tavsiye etmesi ilginç. Bir doktoru eleştirecek tıbbi bilgim kesinlikle yok ama bu kan testi yaptırmak gibi rutin test. Öneri olmamalı.
Saçma tepkiler veren hastalardan, şikayet baskısından yada tv programlarında durumu bilmeden ortaya yorum yapan meslektaşlarının yarattığı cehaletten mi bilemiyorum; hastaların inisiyatiflerine çok şey bırakıyorlar. Bilmeyen birinde de “yaptırmasam olr mu” fikri uyanıyor.