Mervg Merhaba hanimlar🌻 Bu konudaki düşüncelerinizi merak ediyorum. Bazen hamile annelerimiz sosyal medyada ultrason vs her anı paylaşıyor bazıları paylaşmıyor. Ne düşünüyorsunuz bu konuda? Bazen ben de bir fotoğraf atmak istiyorum birine göstermek için değil ama anı olarak kalması için orada fakat çevrem hemen paylaşma vs diyor. 26 haftalık hamileyim ilk bebegimde düşük yaşadım çok kararsız kalıyorum. Sanki sürekli korkular yüzünden hevesimiz kursağımızda kalıyor gibi hissediyorum. Sizin düşünceleriniz neler❔😽
greybrde Mervg benimde ilk gebeliğim kalp atışını duyar duymaz paylaştım kimse bilmiyordu çünkü hani bebek yokmu vs deniliyordur hamile olanı tebrik edince darısı sana diyorlardı bende en azından bebeğimin var olduğunu bilmeleri için ablamın aldığı avent biberon emsik ve suluk setini paylaştım herkes şok😆
Bsmlh Mervg 35 haftam bitiyor bugun daha kımseyle sosyal medyadan paylaşmadım doğum yapınca isimli tulum giydirip arkasında isim olan koymayı düşünüyorum🥰🤲
metehaninannesiii Mervg bu pazartesi paylaştım 4 aylık olduk 5.ayımıza girecez karinda çıktı zaten saklamanın bir anlamı yok dedik ve paylaştık 😂
Gzmm14 Mervg Bende paylaşmadım. Ama 11 Mayısta kontrolüm var cinsiyetini öğreneceğiz bayram şekeri olarak paylaşırım diye düşünüyorum 😅
milena11 Her gün boy boy fotoğraf atmıyorum ama sonuçta sosyal medyada güzel anlarımızı paylaşıyoruz hamilelikten bebekten güzel ne olabilir 🤷♀️
Lulemom Ben kalp atışını duydum direk paylaştım. Annem falan hatta eşim bile nazar değer bişi olur niye paylaştın dediler. Listemdeki herkes tanıdığım insanlar içi fesat olan varsa da ondan çok dua eden de vardır. Onların duaları yeter dedim. Çok şükür 21+3 deyim bu zamana kdar sorunsuz geldik.
SerpilEsra Mervg ilk oglumda 2 kaybimdan dolayi cesaret edemedim 3 ay bitince paylastm bundada izinde cekim yapicaz onu bekliyorum ama cinsiyet ogrenince ufak bi paylasm yinede dusunuyorum😇
Aysobaciniz Mervg ben daha hiç paylaşmadım doğduğunda elini tutup öyle fotoğraf çekip paylaşmayı düşünüyorum yada isimli tulumunu sırtını çekerim onun dışında paylaşma taraftarı değilim anılar benim foto galerimde çoğalsın. Hatta millet bilsin taraftsrıda değilim işin aslı bana biraz görgüsüzce geliyor usg resmini paylaşmak.
baby_mama Gebelikle alakalı destan gibi yazı yazıp paylaşım yapmadım, bana komik geliyor mutluluğumu ve sevgimi çevremdekilere gösteriyorum 😄 ama fotoğraflarda göbeğimi saklama gayretinde bulunmadım, o yüzden herkes öğrenmiş oldu tabi
Teacher-mom Mervg kendimi paylaşmadım ama 19 haftalıkken ona aldığım ayakkabı çıngırak kuzucuk bu tarz şeyleri paylaştım🧿😍korkmayın Bence sizde paylaşın
drn05 Mervg ikili taramadan sonra paylaşmıştım bende ilk defa. 35 haftalık olduk, paylaşmaya devam 🙈 Allah a emanetler. Belkide hayatımda bir kez yaşayacağım bişey. Milletin gözüne sokmak için değil tabiki ama kendime hatıra kalması için ara ara paylaşımlar yapıyorum
_unicorn_ Mervg ben hiç paylaşmadım daha çok sahip olabilen var olamayan var diye biraz hassas davranıyorum sanırım 😅 ve tabi ki nazar denen şey de çok oluyor. En mantıklısı riske girmemek çevrenizle paylaşıyorsanız mutluluğunuzu yeter derim
gunesveguney Mervg bende 10+2 oldum henüz paylaşamadım çok istiyorum paylaşmayı da güzel anı olarak kalacak diye ama yıllardır çok emek veren ama nasip olmayan arkadaşım da var onu üzersem diye çekiniyorum :( Haftsya yıldönümümüz eşimle, dayanamayıp paylaşacak gibiyim 🤦🏻♀️😂