kırmızı taze kan geldi bir anda boşaldı iki gece hastanede yattım hastaneye hemen doktorum geldi bebek iyiydi ama rahimde kanama vardı iğne yaptılar progestan verdi kesildi sonra gene azcık azcık kahve kan geldi onlar sıkıntı değilmiş yine bebek iyi yani rahimle alakalıymış normal muayenede gösterdi mesela kesenin yanında içinde değil , dün yine doktora gittim ve yine kanama alanı olduğunu söyledi dışarı kan gelmiyor , böyle bi durumla karşılaşan var mı doktorunuz ne dedi