İnternette kıllanma olursa erkek bebektir diye yorumlar vardı, ben hiç bir şekilde kıllanma tüylenme yaşamadım ama bebeğim erkek. Kişiden kişiye değişiyor bence belirtiler. Kız kardeşim yeğenime hamileyken sürekli ekşi yerdi, ben hamileliğimde sadece tatlı yiyorum. İkimizinde bebek erkek