Cerenko Merhaba sevgili anneler :) 22+2 hamileyim uyurken yavaş döneyim diye ayağımın arasına yastık alıyorum ama sırt üstü yatmayı engelleyemiyorum. Acaba hamile yastığı alsam çözüm olur mu sizce? Kullananların yorumlarına ihtiyacım var. 🌸
bus91 Cerenko bence gerek yok aşırı yer kaplıyor ben sırtımada yastık koyuyorum sıkıntı olmadı bu zamana kadar hamıle yastıkları cık büyük
Hhttccee Cerenko ben de kullanıyorum tam sirt ustu donmemi engelliyor ama tabii yine doner gibi buluyorum kendimi sadece hamilelik degil bence normaldede kullanilabilir baya konforlu kullanan arkadaslara katiliyorum yatagi kaplamiyor yastik karin gogus destegi bel destegi ve bacak arasi her yere yetiyor 👍🏻Bana odunc geldigi icin link veremiyorum
Lulemom Ben daha önce neden almamışım diyr kendimi sorguluyorum. Doğumdan sonra bile kullanıcam. Çok rahat. Sırt üstü ve yüz üstü yatamıyosun öyle çok rahatsız 😄 eskiden tüm vücudum ağrıyarak uyanırdım şimdi bebek gibiyim 😍
milena11 Lulemom benimde alasım var 23 haftalık olduk her tarafa dönüyorum sabah uyanıyorum yüz üstü bile buluyorum kensimi göbeğimde var 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Lulemom milena11 ben çok memnunum. Öyle koca yatağı kaplicak gibi duruyo ama o kadar büyük değil. Htta alırken eşim ben nerde yatcam diyodu. Ama yatağa koyunca normal 1 kişilik yer kaplıyo. 3-4 aydır kullanıyorum.
Mervekarasenol Ben hamile yastığı alınca uyumaya başladım çok rahat. Hem sırtı hem bCakları hem kafayı destekliyor. Evet boyut olarak büyük ama gerçekten almaya değer. Sonrasında emzirme yastığı olarakta kullanılır. Sırt ağrım kalmadı diyebilirim.
Cerenko @Lulemom @milena11 @Mervekarasenol Link verebilir misiniz sevgili anneler 😊 bazı yastıklar için çünkü içi boş gibi, sönük oluyor tarzı yorumlar okudum da. 🌸
Lulemom Cerenko https://www.e-bebek.com/baby-mom-hamile-uyku-destek-yastigi-p-byp-3362 ben bunu kullanıyorum. https://www.e-bebek.com/babyjem-hamile-uyku-destek-yastigi-p-bje-529 ama böyle rahat olduğunu bilsem kesin bunu alırdım. Bu daha dolgundu çünkü benim kullandığıma göre.
Fatos-90 Ben de civilden aldım. 10.haftadan beri benimle. Gerçi başlarda kullanamadım ama karnım büyüyüp, ağrıdan uykularım bölünmeye başlayınca kurtarıcım oldu tavsiye ederim 🤗
Ayten25- Cerenko e bebekten alabilirsiniz 18 haftalıktım kullanmaya başladım şuan 32 haftalık oldum kullanıyorum çok rahat 😊
Erceyl Cerenko canım ben kullanmadım 5 tane normal silikon yastıkla yatıyordum belime bacak arama göbeğime falan koyarak almadım ama çözüm olur mu bilemem her şekilde yatamiyosun ve ağrıyo cunki ;)?
Mervekarasenol Merveorhnoglu çınar reklam ve dış tıcaret diye bir firmadan almıştm. Trendyoldan satış yapıyor firma