Aysen9595
Nry0682
benim doktorum hiç tansiyon ölçümü yapmıyor,
kan şekeri ölçümü yaptırırken kan değerlerinde enfeksiyon çıkmış biraz, bir de kulağımda nabız sesi duyuyorum ara ara burnum kanıyor acaba tansiyondan mi diye düşünüyorum, belki de hiç bağlantısı yoktur tabii, doktorum mu ilgisiz davranıyor ben mi pimpirik yaptım bilemedim :(