Gece 12 de karnimin ust kismi yami gogus kafesim agrimaya basladi ama siddetli degil gecmek bilmedi sonra yattik tam davulcu gecti sesine uyandim yine agridi yada agridan uyandim tam hatirlamiyorum sonra esimi uyandirdim saga don sola don derken dedik boyle olmicak acile gittik cati muayanesi oldum hafif sancim varmis beni ust kata gonderdi orda da nts ye baglandim ve ultrosonla bakti doktor sonra gebeliginin son gunleri her am hazirlikli ol dedi 38 haftaligim ve halada agriyo suan mudahale yapilmadi gecmemesi normal mi acaba ya boyle bu durumu yasayan var mi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️