Zeynepturkman A1994 benim 33 de nişan geldi 2 cm sçılmam var sancıları durdurdular suan 35+0 olduk inş bekler bizimkilerde 37-38 i
Bsmlh Zeynepturkman açılma için yattım ben hep kapandı cnm sancı için adalat kullandım ama benım suyum 26 beri sıkıntıda ciğer geliştirici oldum 2 H once artık bakalım dayanırsa 37+2 alırım dedi